#63 Tre sätt att minimera friktion i säljprocessen i ditt CRM

Längd: ca 30 min

Visst är det frustrerande när det saknas viktig data i ditt CRM? Eller när datan som finns visar sig vara felaktig? Det gör att du som säljare behöver lägga onödig tid på att jaga fatt på rätt information istället för att göra det du gör bäst; att stänga affären. Så behöver det såklart inte vara!

 I detta avsnitt gästas vi av Petter Cete, HubSpot expert och Sales & Marketing Automation specialist på Smarkit Agency. Han går igenom 3 rutiner som ökar datakvaliteten i ditt CRM och säkerställer att rätt data finns tillgänglig när den behövs. Vilket leder till att säljprocessen flyter på smidigare och gör det lättare att stänga affärer så effektivt som möjligt. Programledare är som vanligt Niloo Lopez, VD och grundare av Smarkit Agency.

 TIPS! Är du HubSpot användare? Prenumerera på våra HubSpot updates så får du de senaste uppdateringarna i plattformen varje månad direkt i inkorgen. Signa upp dig här! 

Lyssna där poddar finns, bland annat här: 


Eller streama direkt: